Welcome

Hi,

Vanaf vandaag waag ik me aan het bloggen. Slechts 50 dagen scheiden me nog van het luchtruim boven het westelijk halfrond. En op 20 november mag ik ondersteboven hangen aan deze planeet 🙂

20 november 2014 dus, dan mag ik ook voor het eerst voet aan land zetten op Australische bodem en enkele uurtjes (hopelijk 1 of 2) sta ik ook met beide voeten in de stad die slechts 1 letter verschilt van mijn naam: SYDNEY.

sydney-harbour-bridge-australia-v2

Tot die tijd zal deze blog waarschijnlijk behoorlijk leeg blijven maar uiteraard heb ik al wel de nodige info over mijn reis op deze blog geplaatst. In de balk bovenaan deze pagina kan je onder andere mijn reisroute, voorbereidingen ed. terug vinden. Voor wie dit avontuur zelf eens zou willen beleven (de tips kunnen maar nuttig zijn).

See you back in november

Geef een reactie

