De laatste voorbereidingen

Het is zover, nog 18 uur en dan zit ik op de vlieger richting het warmere zuiden. Het is dan wel een lange vlucht, de terugkomst is pas volgend jaar gepland waardoor het dus draaglijk wordt.

Met 30 kg bagage (maximumgewicht), kan ik heel veel meenemen al laat mijn rugzak maar 70 liter toe. Dus lieve kleertjes, slechts een deel van jullie zal de andere kant van de wereld zien, de rest mag eenzaam vertoeven in mijn lege slaapkamer.

Nog een laatste keer de checklist overlopen:

  • Kleding – check
  • Papieren – check
  • (Papieren) zakdoekjes om heel hard te wenen 😀 – uuh, nee toch niet, want ik kom terug
  • Fototoestel – check
  • Mezelf – check
  • En nog wat andere zaken – check

En alles is er (wonderbaarlijk) in geraakt zonder al te grote offers.

Backpack

Belgische vriendjes en vriendinnetjes, familie en iedereen, ik zal jullie missen maar zie jullie zeker na mijn “kort” reisje terug. Maar tot dan zit ik ongeveer 16.775.470.000 millimeter van huis. Ik hou jullie geregeld op de hoogte van alles daar en zend af en toe eens een postduif of telegram 😉

Geef een reactie

